Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (w tym opakowanie towaru).
  2. Zwrot dotyczy również wszelkich produktów, które Klient otrzymał gratis.
  3. Klient pokrywa koszt wysyłki zwrotnej.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia reklamacji do Sprzedawcy.
  3. Klient powinien odesłać towar wraz z opisem wady fizycznej lub prawnej i potwierdzeniem zakupu.

Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: kontakt@truebutik.pl

Towar wraz z załączonym formularzem reklamacji/zwrotu towaru i dowodem zakupu należy odesłać na adres: TRUe BUTIK ul. Sportowa 14, 14-500 Braniewo.

Zastrzegamy sobie prawo do nieodbierania paczek wysłanych za pobraniem.

 

Pliki do pobrania

Formularz zwrotu towaru
Formularz reklamacji towaru