Zwroty i reklamacje
Zwroty
- Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (w tym opakowanie towaru).
- Zwrot dotyczy również wszelkich produktów, które Klient otrzymał gratis.
- Klient pokrywa koszt wysyłki zwrotnej.
Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga emailową w celu zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia reklamacji do Sprzedawcy.
- Klient powinien odesłać towar wraz z opisem wady fizycznej lub prawnej i potwierdzeniem zakupu.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: kontakt@truebutik.pl
Towar wraz z załączonym formularzem reklamacji/zwrotu towaru i dowodem zakupu należy odesłać na adres: TRUe BUTIK ul. Sportowa 14, 14-500 Braniewo.
Zastrzegamy sobie prawo do nieodbierania paczek wysłanych za pobraniem.
Pliki do pobrania
Formularz zwrotu towaru
Formularz reklamacji towaru